μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

"ΜΗ ΜΕ ΨΑΧΝΕΙΣ"

Δε κυλάει πια για μένα ο χρόνος
σταμάτησε από καιρό
και της αλήθειας μου ο φόβος
τα παράτησε..για να χαρώ

Μοιάζουν οι σκέψεις μου
καράβια αργοπορημένα
μοιάζουν οι λέξεις μου
τοπία ταλαιπωρημένα

δεν έχω λόγια
να μιλήσω
δεν έχω όρκους
να τηρήσω

και απελπίζομαι
σε κανένα δε χαρίζομαι..

Παντού θα βρίσκομαι, όπου κι αν είσαι
κι όσα είπαμε, στη ψυχή σου κλείσε
παντού θα εμφανίζομαι, ότι κι αν κάνεις
σου τ' ορκίζομαι..μη με ψάχνεις

Κουράστηκε πια, για σένα η αγάπη
δεν έχει άλλο κουράγιο
δεν έμεινε τίποτα να μάθει
ούτε αμαρτωλό, ούτε και άγιο

Χωρίζουν οι δείκτες μας
έρχεται χειμώνας
δακρύζουν οι νύχτες μας
τελειώνει ο αγώνας

Δεν έχω πίστη
να πιστέψω
ούτε αντοχή
για να αντέξω

και μοιράζομαι
για κανένα δε νοιάζομαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου