μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

"Καημένη μου Αγάπη"

Μου λένε να ξεχάσω
Τα λάθη που έχουν κάνει
Όλα να τα ξεπεράσω
Μια λέξη μόνο φτάνει

Μου λένε να ξεχάσω
όλα οσα δεν έζησα μαζί
τα όνειρα που είχα εγω να χάσω
μα η αγάπη μου για μένανε θα ζεί

Καημένη μου αγάπη
Σε γέμισαν με λάθη
Που τα πληρώνω ακόμα

Δεν αντέχω να σε βλέπω να πεθαίνεις
Και να χτυπιέσαι μονάχη σου στο χώμα
Απ’ της καρδιάς μου το λουλούδι ανασαίνεις
Δεν αντέχω να σε βλέπω να πεθαίνεις

Μα είναι στιγμές
Που δε μπορώ να τις ξεχάσω
Του χρόνου τις ρωγμές
Βαθειά στη ψυχή μου
Κι αν τις χάσω
Τί θα κάνω

Οι αναμνήσεις μου φωτιές
Και δε τις σβύνω
Τα όνειρα θηλιές
Που δε τις λύνω

Καημένη μου αγάπη
Σα νερό σε πίνω

Καημένη μου αγάπη
Χαμένη στου μυαλού μου τα βάθη
Βουλιάζεις στα δικά τους λάθη
Που τα πληρώνω ακόμα

Δεν αντέχω να σε βλέπω να πεθαίνεις
Μα ο,τι αντέχω εγω
Κι εσυ, αντέχεις

Σε χώρισαν σε δυο κομμάτια
Μα στα παιδικά μου μάτια
Είσαι πάντα εσυ

Γαλάζιος είναι ο ουρανός
Στο κόκκινο νησί
Δε ξεχνιόμαστε ποτέ
Γιατί για μένα

Είσαι πάντα εσυ..


© Νεκταρία Ανδρεάδου ✔

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου