μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

«Ποιός το είπε»

Πάνω που έλεγα πως πέρασαν οι δύσκολοι καιροί,
Πάνω που νόμιζα να κλάψω δε θα χρειαστεί,
Πάνω που πίστευα πως ηταν όλα ψέματα,
Όλα τα αθώα, ξαφνικά μου ‘γίναν ενοχα.

Και τώρα ζώ, την ίδια μοναξιά,
Τα φύλλα της καρδιάς μου
‘μείναν ανοιχτά...

Μα ποιός είπε πως αντέχω,
Πως άσχημες στιγμές εγώ δεν έχω
Και μέσα στη καρδιά μου όλοι ζούνε
Ποιός το είπε...

Μα ποιός είπε πως εγώ πια δε δακρύζω
Εγώ για μένα πιο πολύ ραγίζω
Μα όλοι θέλουν στη ζωή μου να κρυφτούνε
Ποιός το είπε..

Πάνω που έλεγα πως ξέχασα τις λέξεις,
Πάνω που νόμιζα, εσύ δε θα με μπλέξεις
Πάνω που πίστευα πως μένουν πίσω οι αναμνήσεις
Ήρθες εσύ με σκοπό ζωής να μου θυμίσεις.

Και τώρα αγαπώ, την ίδια μοναξιά
Σαν αστέρια της χαράς μου
Έμειναν σβυστά...






© Νεκταρία Ανδρεάδου ✔

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου