μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

«Τίποτα»

Το τίποτα αν ήθελα, ποιός να μου το δώσει
Μα θα τον αγαπούσα εγω χωρίς να με πληρώσει
Το χρόνο μου, το πόνο μου και την ελευθερία μου
Τα πρέπει και τα θέλω μου και την ευαισθησία μου

Το τίποτα αν ήθελα και τί χαρά μεγάλη
Να ζούσα εγω μονάχη μου κι εσυ με κάποια άλλη
Τα όνειρα, τα δάκρυα και τη ψυχή μου μόνο
Τα λάθη μου είναι μακριά παρέα με τον χρόνο

Το τίποτα αν ήθελα και τη ζωή μου πίνω
Για σένα και για μένα και τη ψυχή μου δίνω
Το κρίμα μου, το ποίημα μου και μια κουβέντα ακόμα
Το ψέμα μου στο αίμα μου, νερό κυλάει στο χώμα

Το τίποτα αν ήθελα, βροχή και καταιγίδα
Κι όλα οσα ζήτησα, ποτέ μου δε τα είδα
Το δάκρυ μου στα χείλη μου και το λαιμό μου φτάνει
Κι εκείνοι που είναι φίλοι μου, το έχουν παρακάνει

Το τίποτα αν ήθελα, το τίποτα σου λέω
Καπνός απ’το τσιγάρο μου, τη σιωπή μου καίω
Ένοχη σκέψη μου κι εσυ,τη ζωή μου να ορίζεις
Παραπατώ εγω κι αυτή κι εσυ να μας χωρίζεις.



© Νεκταρία Ανδρεάδου ✔

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου