μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

« ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ »

Λεξεις δε βρισκω ν’ αμυνθω
Παιρνω το ρισκο να εκτεθω
Γραφω ανισορροπα τραγουδια
Για ανυπαρκτες αγαπες και λουλουδια..

Δοκιμαζω την αντοχη μου και τα ορια
Μικρη η ζωη μου στα δυο σου ματια τα πελωρια
Αντεχω να μισησω τα χειλη που δε φιλησα
Ποταμι η αγαπη, μα τωρα εγω ξεχειλησα..

Μια ζωη απο παντα δακρυσμενη
Και μια αληθεια πικρη και καταδικασμενη
Δυο λεξουλες, μια καρδια και ο πανικος
Ο εαυτος μου ειναι ο χειροτερος εχθρος..

Σε μια γωνια η μοναξια κι η θλιψη
Ποτε δε μου ‘χουν λειψει
Ειναι παντοτε κοντα μου..
Η μικρη παρηγορια μου..

© Νεκταρία Ανδρεάδου ✔

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου